کابینت کرج for Dummies

Wiki Article

ماچوب از متریالی با کیفیت در تولید کابینت مدل ممبران استفاده می کند. همچنین نحوه اجرای کار با دقت تمام و مطابق استانداردهای مهندسی انجام می شود.

اگر تمایل به انتخاب طرح های و ایده های اجرا شده توسط ماچوب دارید، ما این کاتالوگ جامع ایده ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

در نهایت به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما از کابینت‌های باکیفیت استفاده کنید، زیرا شما قرار نیست هر سال، کابینت آشپزخانه‌تان را تعویض کنید.

با توجه به آن که قیمت کابینت‌ها و متریال تشکیل دهنده‌ی آن‌ها، روز به روز در حال نوسان است، نمی‌توان قیمت دقیقی برای انواع کابینت بازگو کرد.

– قابلیت تعمیر دارند و می توان قطعات معیوب و خراب را به راحتی تعویض یا تعمیر نمود

ستون و سر ستون یکی از اجزای کابینت ممبران است. به طور کلی در کابینت های سبک کلاسیک از این المان ها استفاده می شود.

– اجسام تیز به آن صدمه می زنند و خسارات غیر قابل جبران ایجاد می نمایند

بسته با این‌که فضای آشپزخانه‌ی شما چقدر است و چه میزان اسباب و اثاثیه دارید می توانید از کابینت‌های کوچک استفاده نمایید.

– رنگ های گرم، زیبا و چشم نوازی دارند و محبوب ترین رنگ های آن رنگ سفید و طلایی می باش

یک طرح مناسب و ویژه برای آشپزخانه هایی که ابعاد مستطیل شکل دارند، این نوع طرح کابینت ارزان و مطلوب است، مناسب برای خانه های کم کابینت آشپزخانه بزرگ جمعیت بوده و در برابر عبور نور مانعی ایجاد نمی کند

کابینت‌های ممبران در طرح‌های بسیار متنوع اجرا می‌شوند. علاوه بر این، هزینه‌ی پیاده‌سازی ممبران ازبسیار کمتر از چوب است.

علاوه بر این، تضاد رنگ ایجاد شده بین کابینت‌ها نیز موجب جلب توجه بیشتر می‌شود.

مدل کابینت آشپزخانه‌ی بالا، ترکیبی از دو رنگ بسیار زیباست. در این مدل از رنگ‌های خنثی به منظور توجه بیشتر به جزئیات استفاده شده است.

تصویر بالا، نمای نزدیکی از یک مدل متفاوت از کابینت‌های چوبی آشپزخانه است. همانطور که در تصویر مشخص است، تنها یک قسمت از کابینت‌ها چوبی ساخته شده است و باقی به رنگ سفید هستند.

Report this wiki page